
داشتن ارتباطات آنلاین ،سازمان را قادر می سازد تا به طور مداوم با مشتریان در ارتباط بوده و ارتباطات درون سازمانی بصورت پیوسته برقرار بماند. مطمئنا هیچ شرکتی نمی خواهد که یک قطعی ارتباط را بدلیل کندی اینترنت، آنهم در عصر تکنولوژی تجربه کند.
داشتن ارتباطات آنلاین ،سازمان را قادر می سازد تا به طور مداوم با مشتریان در ارتباط بوده و ارتباطات درون سازمانی بصورت پیوسته برقرار بماند. مطمئنا هیچ شرکتی نمی خواهد که یک قطعی ارتباط را بدلیل کندی اینترنت، آنهم در عصر تکنولوژی تجربه کند.