• شامل حسابداری مالی – خزانه داری (دریافت و پرداخت چک و وجوه نقد) – کالا و انبارداری – خرید و فروش
  • طبقه بندی حسابها در هفت سطح بصورت منعطف (تعداد ارقام هر سطح دلبخواه است و ممکن است از حسابی به حساب دیگر فرق کند)
  • گروهبندی کالاها، خریداران و فروشندگان (تفصیلی های شناور) در هفت سطح منعطف
  • تمام گزارشات معمول حسابداری – انبارداری – دفتر چک و نقد بعلاوه آمارها و نمودارهای متنوع
  • صدور رسید و حواله انبار (خرید – فروش – برگشت از خرید یا فروش – اصلاحی – انتقال بین انبارها – متفرقه – اول دوره – امانی و برگشت آن)
  • قیمت گذاری انبار به روشهای میانگین ، LIFO و FIFO

سایر ویژگی های نرم افزار حسابداری آزما بیلان پیشرفته

  • تولید سند حسابداری بصورت خودکار
  • امکان برگرداندن رسید و حواله ثبت شده انبار بحالت موقت بمنظور تصحیح و سپس ثبت مجدد آنها
  • امکان تصحیح فاکتورثبت شده بصورت هوشمند با اعمال تاثیرات آن بر فاکتورهای مرتبط بعدی
  • ایجاد تعداد نامحدود دفاتر مالی در یک سال و سالهای مختلف
  • امکان تبدیل اطلاعات نسخه های فدیمی بیلان (نسخه ۴ که از موتور پارادوکس استفاده میکرد) به فرمت جدید
  •  آرشیو الکترونیک برای پیوستها و ضمائم اسناد حسابداری و دریافت و پرداختها و فاکتورها با امکان اسکن مستقیم از اسکنر یا دوربین و وب کم. قابلیت افزودن هر تعداد تصویر و هرنوع فایل به یک سند.
  • افزودن هر تعداد تصویر به کالاها و تهیه گزارش کاتالوگ کالا
  • گزارش ساز:امکان تغییر شکل همه گزارشها و ساخت گزارشهای جدید توسط کاربر و ذخیره آنها برای استفاده آتی. اجزا و عناصر گزارش را بصورت کاملا بصری طراحی کنید. ما تقریبا همه امکانات گزارش نویسی را که خود برنامه نویسان دارند در اختیار شما قرار داده ایم. (مثل فیلدهای فرمولی – درج فیلد جدید – حذف فیلد – تغییر فونت و رنگ و اندازه – درج تصویر)
  • تعریف فرمول ساخت (کالاهای مورد نیاز برای ساخت یک محصول) و صدور فاکتورهای ساخت و برگشت از ساخت برای بنگاههای تولیدی
  • گزارشهای مصرف مواد اولیه و نیمه ساخته Bill Of Materials
  • تعریف مراکز هزینه تا پنج سطح (برای تعریف دایره های تولید یا پروژه ها یا سفارشات)
  • درج مرکز هزینه در اسناد حسابداری و در حواله و رسیدها بمنظور محاسبه قیمت تمام شده یا هزینه و درآمد پروژه ها و سفارشات
  • گزارش مراکز هزینه در حسابداری
  • تنظیم دفاتر: امکان کپی اطلاعات منتخب از یک دفتر به دفتر دیگر. این موارد شامل اسناد حسابداری و فاکتورها و دریافت و پرداخت و … میباشد
  • واردات داده : قابلیت خوااندن فایلهای اکسل و متن از منابع مختلف و درج آن در سند حسابداری و فاکتور و غیره (مانند صورتحسابهای بانکی اینترنتی)
  • بسته انتقال اطلاعات : برای انتقال اطلاعات بین نسخه های مختلف SQL Server (با استفاده از کپی پشتیبانی انتقال از نسخه بالاتر به پایین تر امکان پذیر نیست)
  • مدول تهیه انواع صورتهای مالی با ویژگیهای:
  • انتخاب حسابهای دلخواه برای درج در گزارش (با امکان ریز یا سرجمع روی طرف حسابها و کالاها و مراکز هزینه)
  • درج مقدار وارده و صادره برای کالاها
  • ریز کردن ارقام بر حسب مرکز هزینه خاص یا کد کالای خاص برای تهیه گزارشات قیمت تمام شده یا تسهیم هزینه
  • صدور گزارش در Microsoft Excel به صورت شکیل و فرمت بندی شده
  • استفاده از پارامترهایی برای تاریخ (سال و ماه جاری) ، شماره حساب، کد کالا و مرکزهزینه بصورتیکه از یک گزارش بتوان برای موارد مختلف بهره برد
  • نمایش بصورت درختی در پنجره های انتخاب کد (حساب و کالا و خریدار و فروشنده) علاوه بر حالت سطح بندی شده کلاسیک

گروه ارتباطات فرهنگ آزما، با هدف ارائه خدمات IT و ICT در سال ۱۳۸۱ تاسیس گردید. برای آشنایی بیشتر با سرویسهای متعدد این شرکت شامل میزبانی سرور (کولوکیشن سرورسرور مجازی، دستگاه کنترل و مانیتورینگ شرایط محیطی، و صدور امضای الکترونیک با ما تماس حاصل فرمایید.

نظرتان را بگویید